Dziękujemy!

Sklep JohnnyCake.pl zakończył swoją działalność, w sprawie zamówień oczekujących na realizację prosimy o kontakt na adres e-mail: allprint@allprint.pl

Informacje

Przesyłka i zwroty

Firmę, która dostarczy Ci przesyłkę wybierasz samodzielnie - może to być Twój listonosz z Poczty Polskiej lub kurier z firmy DHL. W przypadku poczty Polskiej masz możliwość wybrania przesyłki zwykłej lub priorytetowej. Sam czas doręczenia przesyłki podany jest poniżej,  doliczyć do niego trzeba czas potrzebny na przygotowanie Twojego zamówienia. Szczegóły znajdziesz poniżej. 

 

Proces przygotowania Twojego zamówienia do wysyłki zależy od samego zamówienia. Poniżej opisaliśmy dwie standardowe sytuacje, różniące się stopniem złożoności Twojego zamówienia. Na wstępie chcemy zaznaczyć, że nie realizujemy  przesyłek za pobraniem, natomiast istenieje możliwość odbioru osobistego w Łodzi przy ul. Glinianej 63A. Zachęcamy do skorzystania z ekspresowych przelewów w systemie Przelewy24.

1. sytuacja - Kupujesz gotowy produkt ze wzorem, którego nie modyfikujesz (np. z kolekcji naszych Partnerów)

To prosta sytuacja, w której proces przygotowania zamówionego przez Ciebie produktu raczej nie napotka na problemy techniczne. Po dokonaniu przez Ciebie zamówienia na stronie ShirtCreate.pl wysyłamy Ci potwierdzającą wiadomość e-mail (do 24 godzin) 

Przystępujemy do wykonania Twojego zamówienia zaraz po tym, jak Twój przelew znajdzie się na naszym koncie. Firmę, która dostarczy Ci przesyłkę wybierasz samodzielnie - może to być Twój listonosz z Poczty Polskiej lub kurier z firmy DHL.

Na wysyłkę dajemy sobie na początek maksymalnie 3 dni robocze. Obiecujemy jednak, że będziemy starali się wysłać Twoje zamówienie jak najszybciej. Jeśli uradujesz nas większym zamówieniem chętnie zostaniemy po godzinach, aby znalazło się ono u Ciebie jak najszybciej.

 

2. sytuacja:Składasz bardziej złożone zamówienie, szczególnie jeśli korzystasz z naszego konfiguratora i wrzucasz do niego swoje własne pliki graficzne.

To nieco bardziej złożona sytuacja, w której mogą (choć nie powinny) wystąpić niewielkie problemy natury wynikające np. z błędów w przesyłanych przez Ciebie plikach. Aby zapobiec tym błędom, prosimy zapoznaj się z Minimalnymi wymaganiami dotyczącymi przesyłanych plików graficznych. Kiedy złożysz zamówienie i okaże się, że z powyższych przyczyn nie możemy go zrealizować dokładnie tak, jak sobie to wymarzyłeś obiecujemy nie ingerować w Twój projekt lecz powiadomić Cię o zaistniałej sytuacji i przedstawić Ci alternatywne rozwiązanie.

Jak to wygląda w praktyce? Kiedy dostajemy projekt, który stworzyłeś w konfiguratorze możemy ocenić jego poprawność i zapobiec powstaniu ewentualnych błędów w nadruku. Jeśli wszystko jest w porządku i jesteśmy pewni, że finalny produkt będzie w pełni spełniał Twoje oczekiwania - wysyłamy Ci zwykłego e-maila z potwierdzeniem założenia zamówienia (tak jak w sytuacji nr 1), po czym przystępujemy do realizacji zamówienia. Jeśli mamy jednak jakiekolwiek wątpliwości, że do Twojego projektu wkradły się błędy, informujemy Cię o tym e-mailem, przy okazji (jeśli to możliwe) przedstawiając Ci alternatywne rozwiązanie. Następnie czekamy na Twoją odpowiedź, wstrzymując się z realizacją zamówienia aż do czasu jej otrzymania. W obydwu tych sytuacjach dajemy sobie 24 godziny na wysłanie do Ciebie e-maila. Jeśli jest to wiadomość przedstawiającą ewentualne kłopoty jakie mogą wystąpić przy wykonaniu nadruku i alternatywne rozwiązanie dla Twojego projektu - czekamy na Twoją odpowiedź 3 dni. Jeśli nie otrzymamy jej od Ciebie w tym terminie uznajemy, że zrezygnowałeś z realizacji zamówienia.

Gwarancje i zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby przygotowany dla Ciebie produkt odpowiadał w 100% Twojemu projektowi. Jeśli mamy jakiekolwiek wątpliwości, że parametry techniczne naszej pracowni lub właściwości danego projektu nie będą pozwalały na w wykonanie w pełni satysfakcjonującego produktu skontaktujemy się z Tobą mailowo (na adres podany przy składaniu zamówienia), poinformujemy o zaistniałej sytuacji i postaramy się przedstawić Ci alternatywne rozwiązania dla Twojego projektu.

 

VI. Prawo odstąpienia od umowy

 

§ 21

  1. Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę dla zwracanego towaru oraz bezpośrednich kosztów zwrotu (odesłania) towaru.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  3. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), dostępnym również na stronie internetowej Sklepu (tutaj), jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczające jest poinformowanie Sprzedawcy w powyższym terminie o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  5. W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną Sprzedawca niezwłocznie przekaże Konsumentowi pocztą elektroniczną potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.